Optimizare SEO

Optimizarea site-ului tău

SEO - Optimizare pentru motoarele de căutare

SEO înseamnă o prezență vizibilă și eficientă în motoarele de căutare, care contribuie la creșterea vânzărilor, a profitabilității, dar și la eficientizarea costurilor clienților prin targetare corectă.

Strategiile SEO pe care le concepem noi vor face ca site-ul tău să urce în topul rezultatelor oferite de motoarele de căutare. Îți oferim un raport complet cu privire la rezultatele strategiei SEO, cele ale link building-ului, dar și indexarea informațiilor de pe pagină. Echipa noastră, orientată spre client, va îmbunătăți traficul pe site-ul tău și va crește vânzările pentru operațiunile pe care le desfășori pe internet.

De ce am nevoie de optimizare SEO (optimizare site web) ?

Optimizarea unui site pentru motoarele de căutare are ca scop ocuparea unui loc fruntaș în rezultatele afișate de motoare pentru anumite căutări.

Tot mai mulți întreprinzători încep să conștientizeze importanța unui site web și implicit importanța promovării online. Este știut că website-ul, prin simpla lui prezență, nu mai este suficient pentru ca firma sau serviciile prezentate să fie vizibile pe internet. Este nevoie de promovare și optimizare SEO pentru ca site-ul dumneavoastră să fie găsit de motoarele de căutare și să fie considerat relevant pentru domeniul său.

optimizare seo site

Cum se desfășoară procesul de optimizare SEO?

Procesul de optimizare SEO presupune alegerea unor cuvinte cheie relevante pentru nișa din care face parte site-ul și optimizarea site-lui, astfel încât aceste cuvinte cheie să capete o importanță cât mai mare.

Setul de cuvinte cheie ales va ține seama de competiția acestor cuvinte și numărul de căutări, astfel încât cuvintele alese să poată oferi cel mai bun rezultat. Este inutil să optimizăm un site pentru o expresie pentru care există milioane de rezultate, dar foarte puține căutări.

Cât durează procesul de optimizare SEO?

Optimizarea SEO a unui website poate dura între 3 și 12 luni, în funcție de dificultatea cuvintelor cheie, numărul rezultatelor afișate de motoare pentru aceste căutari, competiție.

Optimizare SEO "onpage"

  • Optimizare conținut – presupune utilizarea cuvintelor cheie în text utilizând diferite stiluri și formatări (bold, italic, heading, etc.)
  • Optimizarea codului sursă al site-ului – acesta trebuie să fie afișat corect în diverse browsere, codul trebuie să fie curat și corect, să fie valid HTML / CSS
  • Definire / optimizare Meta Tag-uri
  • Optimizare link-uri interne
  • Optimizarea structurii din punct de vedere al funcționalității

Optimizare SEO "offpage"

Această etapă este de fapt campania de link building și presupune înscrierea în directoare web, directoare de afaceri, site-uri relevante pentru domeniul din care face parte site-ul.

Aceasta este foarte importantă, deoarece ea va ajuta motoarele de căutare să găsească website-ul, să-l poziționeze în cadrul căutărilor și, de asemenea, să-l încadreze într-un domeniu și să-i acorde un anumit punctaj, cunoscut sub numele de Page Rank.